Arola-Clicks.com

Discussieer hier over allerlei Nederlandstalige "verdien geld op internet"gerelateerde onderwerpen.
Plaats reactie
Piggybank
Site Admin
Berichten: 27
Lid geworden op: 13-11-2016 16:49

Arola-Clicks.com

Bericht door Piggybank » 08-01-2017 11:38

Vandaag ontvangen:
Beste Leden,

Vanaf vandaag zijn er een drietal aanpassingen ingevoerd bij Arola-Clicks namelijk:

De cash-uitbetalingen worden vanaf vandaag alleen nog via Paypal gedaan. De mogelijkheid om uitbetaling via de Bank aan te vragen is komen te vervallen.

Verder is de uitbetaalgrens verlaagd naar € 1,50 en de maximale uitbetaalgrens is verlaagd naar € 2,50.

De uitbetaaltermijn is van 5 werkdagen omgezet naar maximaal 30 werkdagen.

Waarom? Er komen op dit moment zo weinig inkomsten binnen via de veiling maar ook van andere G.P.T. sites dat ik besloten heb om voorlopig geen prive gelden meer in Arola-Clicks te steken.

Arola-Clicks blijft uiteraard gewoon bestaan, laat dat duidelijk zijn!

Ik ga over deze mail geen discussies voeren over het hoe en waarom, ik denk namelijk dat de hierboven vermelde uitleg duidelijk genoeg is voor iedereen.

Fijne zondag allemaal.
Afbeelding

Piggybank
Site Admin
Berichten: 27
Lid geworden op: 13-11-2016 16:49

Bericht door Piggybank » 08-01-2017 18:49

Ook van vandaag:
Beste leden,

Sinds mijn mail van vanmorgen lijkt het wel of er grootte paniek is uitgebroken bij een aantal van jullie.

Vanaf 11:00 uur zijn er al zoveel uitbetaalaanvragen binnengekomen dat ik heb moeten besluiten om de uitbetaalpagina tijdelijk te moeten sluiten!

Dit is voor mij een lastige overweging geweest maar jullie dwingen mij hiertoe! Ik heb in al die jaren dat ik Webmaster ben van Arola een dergelijke beslissing nog nooit hoeven nemen maar voelde mij hiertoe voor dit moment genoodzaakt!

Als jullie Arola-Clicks willen laten verdwijnen dan zijn een aantal van jullie daar op dit moment goed mee bezig en dat kan nooit de bedoeling zijn!!

Ik heb in mijn mail nergens aangegeven dat Arola ook maar op wat voor manier in "zwaar" weer zou zijn geraakt en jullie stellen me dan ook zeer teleur!!

Alle, door jullie aangevraagde uitbetalingen van vandaag(8 januari 2017) die gedaan zijn nadat de mail is verzonden, worden dan ook allemaal voor dit moment geweigerd cq afgekeurd!

Ik begrijp dat dit voor jullie heel vervelend is maar als jullie Arola een warm hart toedragen zullen jullie mijn tijdelijk beslissing begrijpen.
Afbeelding

Hydragon
Berichten: 52
Lid geworden op: 01-01-2017 16:03

Bericht door Hydragon » 09-01-2017 14:39

Ik krijg een sterk vermoeden dat het een gast gaat worden in Hotel Noorderzon.

Plaats reactie